Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO verabeauty.pl
 

§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
2. Właścicielem Sklepu jest firma VERA Pro Alicja Zaremba z siedzibą w Świdnicy przy ul. Głowackiego 28, zarejestrowana w rejestrze REGON pod numerem 020431612, NIP: 8842364899. Tel. 603868380. Adres email: szkolenia@verabeauty.pl .
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
 

§2
ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
•    poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
•    emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
•    telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Złożenie zamówienia przez Klienta jest zobowiązaniem się do zapłaty kwoty za kupione towary wraz z kosztami przesyłki, które dokonane zostaje po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”.    
4. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin, koszt i sposób dostawy.
5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą złożenia zamówienia.

§3
PŁATNOŚCI
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
WYSYŁKA TOWARU
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§5
REKLAMACJE
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

§6
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pod warunkiem, że kupiony w Sklepie towar nie został użyty tj. w przypadku buteleczek zawierających substancje płynne nie zostały one otwarte.
3. Klient zwraca towar do Sklepu na własny koszt w terminie 7 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia, o którym mowa w punkcie 2, przy spełnieniu warunków wymienionych w punktach 3 i 4, Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w dowolnej formie, powinno jednak zawierać dane, o których mowa w Ustawie o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. Może mieć wzór jak poniżej: 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    Adresat: VERA Pro Alicja Zaremba, 58-100 Świdnica ul. Głowackiego 28, NIP: 8842364899. Tel. 603868380. Adres email: zamowienia@verapro.pl.
    Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………………………………………………………….......
    Data zawarcia umowy(*)/Data sprzedaży 
    Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
    Numer zamówienia(*)/Numer faktury
    Adres konsumenta(-ów)
    Nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot środków pieniężnych ………………………………………………………………………………………………..
    Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    Data ………………………..
(*) Niepotrzebne skreślić.

7. Sklep niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy potwierdzi jego otrzymanie Klientowi.

§7
OCHRONA PRYWATNOŚCI
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania,

§8
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
 

§9
WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.07.2016 r.
2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.