Regulamin świadczenia usług kosmetycznych w Salonie VERA Beuty Place
§ 1
Postanowienia ogólne
- 
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie/gabinecie kosmetycznym VERA Beauty® Alicja Zaremba, w Świebodzicach, przy ul. Piasta 48/1, zwanego dalej „Salonem”. 
- 
Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „Zabiegiem”. 
- 
Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień od momentu przystąpienia do Zabiegu. 
- 
Niniejszy regulamin nie jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotyczy wyłącznie usług świadczonych w placówkach stacjonarnych. 
§ 2
Klienci
- 
Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna. 
- 
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzicach, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia. 
§ 3
Pracownicy
- 
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku. 
- 
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi. 
- 
Pracownik, przed przystąpienie do Zabiegu, jest obowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu. 
- 
Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń. 
- 
Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu. 
- 
Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. 
- 
Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi, menedżerowi lub innemu członkowi obsługi Salonu, który prowadzi w danym momencie dyżur. 
§ 4
Higiena i bezpieczeństwo
- 
Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas Zabiegu, są dezynfekowane lub sterylizowane co najmniej raz dziennie. 
- 
Pracownicy Salonu są zobowiązani do wykonywania systematycznych badań zdrowotnych w celu wyeliminowania wszelkich chorób, infekcji, schorzeń i dolegliwości, które mogłyby narazić Klientów na uszczerbek na zdrowiu lub przenieść się na Klientów. 
- 
Pracownicy Salonu z otwartymi ranami i skaleczeniami lub sączącymi się zmianami skórnymi, niedającymi się właściwie zabezpieczyć przed kontaktem z ciałem Klienta, są wyłączani od świadczenia usług kosmetycznych do czasu całkowitego usunięcia powyższych odstępstw. 
- 
W przypadku zranienia Klienta podczas Zabiegu, Zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce zranienia jest niezwłocznie myte, dezynfekowane i zabezpieczane sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia. Zabieg przerwany jest dokańczany w dogodnym dla Klienta terminie, bez dodatkowej opłaty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wyłącznie po całkowitym wyleczeniu. 
- 
W Salonie mają zastosowanie wyłącznie preparaty do dezynfekcji dopuszczone do użytku w gabinecie kosmetycznym. 
§ 5
Świadczenie usług kosmetycznych
- 
Przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia Zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. 
- 
Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu mają ich pełną świadomość i je akceptują. W przypadku najpoważniejszych Zabiegów i powikłań Pracownik ma prawo odebrać w tym przedmiocie pisemne potwierdzenie oraz odmówić wykonania Zabiegu przy braku woli złożenia takiego oświadczenia przez Klienta. 
- 
Klienci, przed rozpoczęciem Zabiegu, mają obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach i przeciwwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, w szczególności o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych protezach lub wkładkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszających krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciągłości tkanek ciała. 
- 
Każdorazowo, gdy Zabieg nie jest wykonany w serii, w której odstępy między kolejnymi Zabiegami wynoszą maksymalnie 7 dni lub przed rozpoczęciem kolejnej serii, która następuje po okresie dłuższym niż 14 dni, Klient winien potwierdzić aktualność wywiadu i przekazanych informacji. 
- 
Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność. 
- 
Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu. 
- 
W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia. 
- 
Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 
§ 6
Płatność
- 
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne wg. Cennika widocznego na stronie verabeauty.booksy.com. Cennik Zabiegów jest wywieszony w Salonie oraz dostępny w Internecie pod adresem: www.verabeauty.booksy.com 
- 
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty: płatność gotówką w kasie, płatność kartą płatniczą w terminalu, przelew na telefon „BLIK”. 
- 
Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji Klientom, którzy ponieśli pełną cenę Zabiegu nie przysługują żadne roszczenia. 
- 
W Salonie możliwe jest wykupienie bonu podarunkowego, tzw. „Vouchera” na określoną kwotę lub konkretny zabieg, którego zasady zakupu oraz wykorzystania określone zostały w załączniku nr 1. do niniejszego Regulaminu 
§ 7
Odpowiedzialność
- 
Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi opiekunowie. 
- 
Salon ponosi odpowiedzialność za powierzone do przechowania okrycia wierzchnie, o ile w Salonie znajduje się wydzielone miejsce na ich pozostawienie lub inne rzeczy, jeśli przyjęto je wyraźnie na przechowanie. Salon nie ponosi jednak odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie. 
- 
Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników. 
- 
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu 
- 
Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom. 
§ 8
Rezerwacje
- 
Klient powinien uprzednio umówić termin wykonania Zabiegu w Salonie telefonicznie lub poprzez wiadomość SMS, WhatsApp, Messenger Facebook lub samodzielnie poprzez aplikację Booksy: verabeauty.booksy.com 
- 
Nieprzystąpienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta oraz obciążenia go kosztami odwołanej wizyty w 100%. 
- 
W przypadku, kiedy Klient odwołał wizytę na mniej niż 24 godziny przed jej terminem bądź nie stawił się na umówioną wizytę, Salon zastrzega sobie prawo do pobrania bezzwrotnego zadatku w wysokości minimum 50% kwoty i nie mniej niż 50 zł w przypadku chęci zarezerwowania kolejnego terminu na zabieg. 
- 
Salon zastrzega sobie prawo do pobierania bezzwrotnego zadatku w wysokości min. 50% kosztu umawianego zabiegu w przypadku umawiania zabiegu przez nowych Klientów do trzech pierwszych wizyt. 
- 
Na zarezerwowane Zabiegi należy się zgłosić najpóźniej na 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut. 
- 
Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg należy się cena w pełnej wysokości. 
- 
W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony. 
- 
Salon zastrzega sobie prawo do odwołania terminu Zabiegu na 24 godziny przed jego terminem. Salon jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu. 
- 
Pierwszeństwo na termin wykonania Zabiegu mają Klienci, którzy dokonali rezerwacji. 
§ 9
Reklamacje
- 
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 5 dni od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie. 
- 
Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu. Wskazane jest dołączenie do zgłoszenia dokumentacji zdjęciowej. 
- 
Wszystkie reklamacje zostaną rozpoznane w terminie 14 dni. 
- 
W przypadku uznania reklamacji Salon dokona zwrotu ceny Zabiegu Klientowi i/lub umożliwi mu skorzystanie z nieodpłatnego Zabiegu korygującego, który wykona osoba przełożona nad Pracownikiem wykonującym pierwotny Zabieg. Salon może zaproponować dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia. 
- 
W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio. 
- 
W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji. 
§ 10
Pozostałe postanowienia
- 
Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających. 
- 
Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren Salonu. 
- 
Zabrania się przebywania na terenie salonu podczas zabiegu w obecności osób towarzyszących, w szczególności dzieci 
§ 11
Postanowienia końcowe
- 
Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy. 
- 
Salon zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe. 
- 
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. 
- 
Niniejszy regulamin obowiązuje od 3 marca 2023 r. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZAŁĄCZNIK NR 1
REGULAMIN NABYWANIA I REALIZACJI BONU PODARUNKOWEGO
- 
Bon upominkowy, zwany dalej „Bonem”, jest środkiem płatniczym za zabieg, pakiet zabiegów, nabywanym przez Klienta gabinetu, zwanym dalej „Zamawiającym”, dla osoby trzeciej, zwanej dalej „Obdarowaną”. 
- 
Bony upominkowe można zrealizować w Salonie VERA Beauty Place, w Świebodzicach, Ul. Piasta 48/1 
- 
Bon upoważnia do skorzystania z zabiegów zgodnie z obowiązującym cennikiem 
- 
BON podarunkowy może opiewać na dowolną kwotę, konkretny zabieg lub pakiet zabiegów. 
- 
Obdarowany zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji dogodnego terminu wizyty telefonicznie pod nr tel.: 603 868 380 lub poprzez stronę wpadaj.pl/salon/vera-beauty-place 
- 
Bon należy okazać przed skorzystaniem z zabiegu 
- 
Bon ważny jest przez 1 miesiąc od daty zakupu i nie ma możliwości przedłużenia jego ważności. 
- 
W przypadku nie wykorzystania bonu w wyznaczonym terminie bon traci ważność i przepada. 
- 
Bony zakupione nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. 
- 
W przypadku, gdy wartość zabiegów i/lub nabywanych produktów jest niższa niż wartość Bonu, salon nie jest zobowiązany do zwrotu różnicy wartości. 
- 
W przypadku, gdy wartość zabiegów i/lub nabywanych produktów przekracza wartość Bonu, Obdarowany powinien dopłacić różnicę. 
- 
Bony można wykorzystywać również na zabiegi i/lub produkty objęte promocjami i/lub rabatami dostępnymi w salonie. 
- 
Bon może zostać zrealizowany podczas kilku wizyt w salonie. 
- 
Bon może być wykorzystany do zapłaty za zabiegi tylko i wyłącznie w okresie jego ważności. 
- 
W przypadku nie stawienia się na umówiony zabieg lub odwołanie go czy przełożenia na mniej niż 24 godziny, z bonu potrącana jest wartość umówionego zabiegu. 
- 
Niniejszy załącznik Nr 2 stanowi integralną część Regulaminu i zakupu Bonu. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptują go w całości. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwane RODO informuję, iż:
- 
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest VERA BEAUTY Alicja Zaremba, z siedzibą w Świebodzicach przy Ul. Piasta 48/1 (NIP 8842364899), zwanym dalej ADO. 
- 
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia działalności: 
Cel A - marketingowej
Cel B - rozliczeń usług kosmetycznych i sprzedażowych
Cel C - realizacji usług kosmetycznych
- 
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą dostawcy usług hostingowych, facebook, firm kurierskich, banki (płatności kartami i przelewem), dostawcy usług umożliwiających kontakt z klientem oraz wystawiających dokumenty zakupu. 
- 
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. 
- 
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: 
Dla Celu A – do momentu odwołana zgody
Dla Celu B – ustalony przepisami Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. 1994 nr 121 poz. 591).
Dla celu C – do momentu odwołania zgody.
- 
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczania przetwarzania usunięcia, prawo do przenoszenia danych i dla Celu A i dla Celu C – odwołania zgody w dowolnym momencie. 
- 
Dodatkowo, przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych. 
- 
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Profilowanie polegało będzie na ewentualnym zaproponowaniu Pani/Panu najbardziej odpowiednich zabiegów i preparatów. 


